Kolektīvs
Jaunumi
Te tiks ievietotas aktuālās ziņas
-
Silto džemperīšu nedēļa
lasite 11. februāris, 2021Lai arī silto džemperīšu diena bija 9.februārī, mums tā ir visu nedēļu!Šajā nedēļā esam samazinājuši temperatūru iestādes telpās un paši saģērbušies nedaudz siltāk, tā palīzot dabai taupot resursus, kā arī vēršot uzmanību klimata pārmaiņām un #reālarīcibaklimatalabā -
Baudām Ziemas priekus!
lasite 11. februāris, 2021Ziemas dienās, kad laikapstākļi mums labvēlīgi, Lāsītes bērni dodas uz blakus esošo mežu baudīt ziemas priekus!Šogad ziemas mūs visus lutinaLasīt vairāk -
Radoši darbojamies grupās “Saulēni” un “Palāsītes”
lasite 1. februāris, 2021Šo gadu esam iesākuši ar lieliem un svarīgiem darbiņiem!Lasīt vairāk -
Ziemas saulgriežu laiks.
lasite 22. decembris, 2020Jau šodiena ir gaišāka par vakardienu, un katra diena paliks arvien saules un prieka piepildītāka. Arī Lāsītē visas grupas ir sagaidījušas ziemas saulgriežus un šobrīd ar nepacietību gaida, kad šos svētkus varēs svinēt savās ģimenēs.Lasīt vairāk -
Latvijas dzimšanas diena!
lasite 17. novembris, 2020Es novēlu Latvijai lai vairs nekādu Korona vīrusu un visi var visu priecīgi svinēt!
Lasīt vairāk
Bet es sirsniņu un puķītes!
Es novēlēšu Latvijai ļoti daudz aizsardzības un sargu!
Es Latvijai novēlēšu daudz, daudz puķes un daudz, daudz kūkas!
Daudz, daudz mašīnas! Drauga piebilde: Tu gribēji teikt elektriskās?
Novēlu, lai mūsu Latvija būtu skaista! -
Rīcības dienās 2020
lasite 12. novembris, 2020Mūsu galvenais uzdevums šajā nedēļā bija – vērst uzmanību klimata pārmaiņām, pārdomāt kā mūsu rīcība ietekmē apkārtējo vidi un ko es varu darīt, lai mazinātu vides piesārņojumu un klimata pārmaiņas.
Lasīt vairāk
Pirmsskolas mērķi
Attīstīt katra bērna aktivitāti, veidojot iekšēju vēlmi izzināt apkārtējo pasauli un apgūt pieaugušo radīto pieredzi.Veidot “ES” apziņu, kas balstīta uz savas rīcības, darbības, jūtu, vēlmju un interešu apzināšanu, uz savu spēju izpausmi aktīvā darbībā, ievērojot vispārcilvēciskās vērtības.
Izmantojam arī Montessori pedagoģijas pamatprincipus:
Bērns kā personība
Katram bērnam ir savas individuālās prasmes un intereses, kuras pedagogi ikdienas darbā ievēro un ņem vērā mācību satura apguvei
Telpa
Tiek dota telpa brīvai izvēlei, kas palīdz bērnam patstāvīgi domāt un darboties, kā arī pašam organizēt savas brīvās rotaļas.
Sekot mācīšanās spējām
Dot bērnam iespēju sekot savām paša mācīšanās spējām, jo bērni nevēlas mācīties kaut ko, bet gan noteiktā laikā noteiktas prasmes (sensitīvās fāzes). Tiek veikta regulāra bērnu prasmju izvērtēšana, kas palīdz organizēt turpmāku mācību darbu, lai tas būtu jēgpilns.
Grūtību pārvarēšana
Palīdzēt bērniem pārvarēt grūtības, dodot brīvu laiku un iespēju pabeigt darbu un neizvairīties no tā.
Vides izglītība
Izzināt cilvēka un vides norišu sakarības, mācam izprast cilvēku ietekmi uz dabu un ko mēs varam darīt, lai mainītu draudošās sekas.
Sadarbības partneri


